În funcție de motivele pentru care ai contul închis, soluțiile de redeschidere sunt următoarele:
1. Ai contul închis la solicitarea ta?
Dacă ai contul închis la solicitarea ta și dorești să îl redeschizi, te rugăm să faci o solicitare de redeschidere la adresa de email suport@napoleongames.ro de pe adresa de email folosită la înregistrarea contului NapoleonGames doar dacă au trecut 7 zile de când ai făcut solicitarea de închidere.
2. Ai contul închis cu time-out, pauză de joc?
Dacă ai ales să îți setezi o pauză de joc, doar după expirarea perioadei de pauză, pe care ai selectat-o în momentul închiderii contului, restricția vă fi anulată automat și vei avea din nou acces la toate opțiunile de pe site. Nu îți poți redeschide contul în perioada setată, este nevoie sa expire acea perioadă.
3. Ai contul închis pentru că nu ți-ai verificat identitatea?
Dacă nu ți-ai verificat identitatea în termen de 30 de zile de la prima depunere pe care ai făcut-o în contul tău NapoleoGames, iar contul ți-a fost închis din acest motiv, te rugăm să faci o solicitare de redeschidere la adresa de email suport@napoleongames.ro în care să atașezi și actul de identitate valabil pentru a-ți putea procesa solicitarea și a-ți redeschide contul. Departamentul specializat îți va confirma pe email când solicitarea ta a fost procesata iar contul a fost redeschis.
4. Ai contul închis pentru ca ți-a expirat buletinul?
Dacă dorești să îți redeschizi contul închis deoarece ai actul de identitate expirat, te rugăm să ne contactezi la adresa de email suport@napoleongames.ro de pe adresa de email folosită la înregistrarea contului și să ne trimiți actul de identitate valabil.
5. Ai contul închis prin autoexcludere?
Pentru a redeschide un cont închis prin autoexcludere este necesar să faci o solicitare la adresa de suport@napoleongames.ro prin care sa specifici ca dorești redeschiderea contului. Solicitarea trebuie să fie făcută de pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o la înregistrarea contului după expirarea termenului de 6 luni.
În urma solicitării tale, vei primi un chestionar pe care va trebui să îl completezi răspunzând corect la întrebările adresate. Ulterior echipa de Joc Responsabil va verifica răspunsurile oferite și vei primi un status în maxim 72h lucrătoare.