Există mai multe motive din cauza cărora nu îți poți accesa contul:
❌ Ai introdus parola greșită
În cazul în care contul tău a fost blocat din cauza introducerii parolei greșite, va trebui să îți restezi parola.
Îți poți recupera/reseta parola accesând link-ul "Ai uitat parola", apoi introducând adresa de email asociată contului tău de jucător.
Dacă nu mai ai acces sau nu mai știi adresa de email folosită la înregistrarea contului și dorești schimbarea ei, trebuie să faci o solicitare la adresa de e-mail suport@napoleongames.ro de pe noua ta adresă de e-mail, în care să ne furnizezi următoarele:
✓ Motivul schimbării adresei de e-mail
✓ O copie color a cărții de identitate (clară, cu toate datele vizibile).
Toate documentele pe care ți le cerem ne ajută să îți securizăm contul de jucător și să-ți protejăm datele personale.
Odată ce ai solicitat autoexcluderea, nu mai poți accesa contul. Conform legislației în vigoare, poți solicita redeschiderea contului după minim 6 luni de la restricționarea lui.
❌ Contul tău a fost blocat, fiind necesară verificarea acestuia
- Contul tău a fost închis din cauza faptului că nu ai trimis poza actului de identitate în termen de 30 de zile de la efectuarea primei depuneri.
- Contul a fost blocat deoarece nu ai încheiat procesul de verificare pentru metodele de plată folosite la depunere.
- Contul a fost închis din cauza inactivității pe cont în ultimele 365 de zile.
- Contul este suspendat din motive legale pentru investigații.
Te rugăm să verifici adresa de e-mail aferentă contului tău de jucător, acolo vei găsi toate informațiile necesare cu privire la motivele pentru care contul tău a fost blocat.
Află mai multe
Află despre Cum pot să schimb parola din contul meu?
Află și despre Am uitat parola