Află totul despre procesul de KYC!
Este important să ne putem identifica pozitiv clienții și în mod special, să confirmăm că au peste 18 ani.
De asemenea, prin verificarea identității jucătorilor, vrem să asigurăm securitatea contului și să prevenim furtul de identitate.
Verificarea identității:
- permite doar CI-uri emise în România;
- nu permite încărcarea documentelor, ci doar scanarea lor;
- este valabil doar pe varianta desktop și mobile NU și în aplicații.
- solicită verificare live și “recunoaștere facială”;
Dacă nu ți-ai verificat identitatea, poți să o faci accesând secțiunea "Verificarea identității" din contul tău personal. De asemenea opțiunea poate fi regăsită și în pagina de retragere.
Dacă tocmai ți-ai deschis un cont și ai parcurs pașii pentru KYC, verificarea contului poate dura până la 48h.
Singurele documente permise sunt:
- cartea de identitate(emisă în România) -> dacă alt tip de document sau altă țară emitentă apare, va fi afișată eroare;
- doar imagini clare care conțin toate colțurile documentelor - în caz contrar, va fi afișată eroare;
- video live;
1. Accesează "Verificarea identității" și apasă pe "Începe verificarea":
2. Scanează-ți documentul de identitate: îți va fi solicitat accesul la camera.
3. Confirmă că ești titularul contului prin verificarea live de recunoaștere facială.
4. După ce ai terminat pașii de mai sus îți va apărea mesajul "Documentele tale sunt în procesare" . Verificarea identității poate dura până la 72 de ore.
Întâmpini probleme cu verificarea contului? Nu îți poți face verificarea identității?
Dacă nu ai reușit să îți verifici identitatea prin pașii de mai sus sau ai întâmpinat probleme cu recunoașterea facială, te rugăm să refaci procesul de verificare după ce ștergi cookies din browser și repornești dispozitivul. Dacă problema persistă, revino către noi cu o captură de ecran care să arate eroarea afișată în timpul validării, precum și o poză a documentului pe care dorești să îl validezi, pentru a te putea ajuta mai departe.
*Dacă îți apare mesajul "Nu este permisa folosirea camerei foto pt a încărca buletinul", trebuie să aprobi accesul la camera din setările telefonului.
Dacă îți apare mesajul "Camera nu poate fi folosită, schimbă dispozitivul și continuă", este nevoie sa folosești aplicația dacă ești pe varianta de telefon a site-ului sau invers în funcție de situație.
Te rugăm să reții că până la verificarea contului de jucător, poți depune în contul tău maxim 950 Lei.
Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusul de bun venit: