În momentul in care jocul sau slotul utilizat s-a blocat în timp ce te distrezi la sloturile oferite pe platformă, te rugăm să citești aici
Tipuri de erori:
- Lipsă de activitate la un slot în timp ce ești conectat;
- În cazul în care încerci să te conectezi de pe un alt dispozitiv la un slot/joc pe care îl ai deja deschis.
- Lipsă de conexiune la internet;
- Probleme din partea provider-ului în furnizarea sloturilor.
Înainte să începi un joc cât și pe parcursul acestuia, te rugăm să te asiguri că ai o conexiune bună la internet pentru ca jocul să funcționeze în parametrii normali.
Ce poți face în cazul unei erori?
Dacă ești pe site sau pe versiunea mobile:
Accesează Chrome -> Asigură-te că ai șters memoria cache și cookie-urile. Loghează-te în cont, apoi încearcă să accesezi din nou jocul.
Dacă ești conectat în aplicație:
Îți sugerăm să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația, apoi să repornești dispozitivul. Loghează-te în cont și încearcă ulterior să accesezi jocul.
În cazul în care problema persistă, te rugăm să ne contactezi prin intermediul Live Chat-ului, sau să transmiți o sesizare la adresa de email suport@napoleongames.ro, care să conțină cât mai multe detalii cu privire la problema pe care o întâmpini (dată, ora, miza jucată și o captură de ecran).
Dacă ai parte de o eroare în secțiunea Casino Live , trebuie să știi următoarele lucruri:
În cazul apariţiei oricărei erori la joc, sistemul de joc sau procedura de desfăşurare a jocului, runda jocului va fi întreruptă temporar cât timp crupierul informează şeful de tură.
Tu şi alţi jucători veţi fi informaţi prin intermediul conversaţiei sau al unui mesaj pop-up pe ecran cu privire la faptul că problema este în curs de investigare.
Dacă se poate rezolva imediat eroarea, runda jocului va continua în mod normal.
Dacă rezolvarea imediată nu este posibilă, runda jocului va fi anulată şi pariurile iniţiale vor fi restituite tuturor jucătorilor care au participat la runda jocului.
În cazul în care ai întâmpinat o problemă, te rugăm să contactezi Echipa Suport Clienți.
În cazul în care ai făcut sesizarea pe live chat-ul din sesiunea Casino, crupierul îți va furniza un număr de sesizare. Pentru a afla statusul problemei raportate, poți solicita mai multe informații la Echipa Suport Clienți furnizând numărul sesizării.
În cazul în care nu îți poți schimba nickname-ul în secțiunea casino, te rugăm să trimiți un mail în care să menționezi numele de utilizator, vechiul nickname pe care îl aveai și noul nickname pe care îl dorești la adresa de e-mail suport@napoleongames.ro.
Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusul de bun venit:
Î
Dacă ești pe site sau pe versiunea mobile:


Dacă rezolvarea imediată nu este posibilă, runda jocului va fi anulată şi pariurile iniţiale vor fi restituite tuturor jucătorilor care au participat la runda jocului.