De ce nu pot să depun la Napoleon Games?

user avatar

exclamation Începând din 8 Aprilie 2025, Raiffeisen percepe 1% din valoarea depunerii + un comision de 10 Lei la fiecare depunere. Nu apare imediat acest comision perceput, apare doar suma blocata în Raiffeisen, ulterior, când banca finalizează tranzacția, va apărea și acest comision.

 

face_with_monocle Eroare la depunere?

 Descoperă care sunt motivele pentru care nu poți efectua o depune prin card bancar și urmărește toate recomandările noastre:

  • cardul este expirat: te rugăm să ai în vedere că depunerea nu poate fi procesată dacă perioada de validitate a cardului este depășită. În cazul acesta, te rugăm să încerci cu un alt card valid sau să folosești o altă metodă de plată disponibilă:
  • nu ai fonduri suficiente în cont pentru a efectua această tranzacție;
  • datele inscripționate pe card NU au fost introduse corect în câmpurile corespunzătoare sau nu ai cardul activat pentru utilizare online. În acest caz, acesta nu va fi acceptat și este necesar să contactezi banca emitentă a cardului pentru a solicita activarea acestui serviciu;
  • ai limită setată în contul de jucător la depunere
  • ai limită setată pe card;
  • eroare din partea băncii emitente. În acest caz, este necesar să contactezi banca pentru a afla motivele pentru care nu poți finaliza tranzacția;
  • nu ai încheiat procesul de verificare pentru validarea metodelor de plată folosite; 
  • nu ai ales metoda de plată corectă. Din meniul contului tău de jucător, alege opțiunea "Depunere", apoi selectează "Online";
  • încerci să depui utilizând un card ce nu este emis în România.

 

 

:bulb: Pentru unele carduri ți se va cere să confirmi tranzacția printr-o parolă suplimentară (3D Secure code). Este foarte important să treci informațiile corecte pentru a evita problemele la efectuarea depunerii. De obicei, acest cod îl primești prin Sms și trebuie să îl introduci în căsuța de "Parola 3D Secure" care îți apare.

  •  Dacă întâmpini probleme legate de confirmarea tranzacției, te rugăm să iei legătura cu banca pentru a-ți putea actualiza datele și asigură-te că numărul de telefon furnizat la banca este cel corect și valid.

Parola 3D Secure

 

  • Dacă încerci să depui cu un card Revolut și întâmpini probleme legate de confirmarea tranzacției, te rugăm să intri în contul tău din aplicația Revolut și să debifezi opțiunea de "Blocare jocuri de noroc" în caz că o ai bifată.

 

A fost util acest articol?

0 din 0 au considerat acest conținut util