De ce nu s-a procesat depunerea?

user avatar

Ai efectuat o depunere și banii nu se regăsesc în balanța contului de jucător?

Află posibilele motive și ce ai de făcut:

 

Depunere prin card bancar  credit card emoji

În cazul unei depuneri efectuate prin card bancar, te rugăm să ții cont că:

  • Banca rezervă suma plătită (cu cardul) pe contul tău bancar până când se transmite mai departe către conturile procesatorului de plăți; această regulă este implementată de către sistemul bancar și este general valabilă indiferent de natura tranzacțiilor efectuate cu cardul bancar (ex. plata la POS sau plata online).
  • Dacă suma pe care ai încercat să o depui se regăsește în contul tău de jucător cu statusul "în așteptare", te rugăm să aștepți că tranzacția să primească un status, deoarece poate dura până la maxim 48h acest proces. Dacă nu primește status în 48h, aceasta va fi anulată automat și o vei regăsi în secțiunea "Istoric tranzacții" cu status "anulat".
  • Dacă suma pe care ai încercat să o depui se regăsește în contul tău bancar cu statusul "în așteptare", te rugăm să contactezi banca emitentă a cardului pentru mai multe informații.
  • În cazul în care ai efectuat o depunere online și banii nu se regăsesc în contul de jucător, iar suma depusă figurează ca plătită și nu se regăsește cu status rezervată/blocată în contul bancar), te rugăm să ne scrii la adresa de email suport@napoleongames.ro și să ne trimiți dovada tranzacției efectuate. Toate acestea apar din cauze sau situații ce implică procesatorii de plăti, respectiv sistemul bancar (și/sau APM - alternative payment methods).

În aceste cazuri, dacă trec mai mult de 3 zile și banii nu s-au întors în contul tău bancar, îți recomandăm să contactezi banca (aceste situații nu sunt în controlul nostru).

De asemenea, te rugăm să te asiguri că:

  • ai fonduri suficiente în cont pentru a efectua această tranzacție
  • datele inscripționate pe card au fost introduse corect în câmpurile corespunzătoare si ai cardul activat pentru utilizare online. 
  • ai încheiat procesul de verificare pentru validarea metodelor de plată folosite; dacă încă nu știi care sunt metodele de plată disponibile, te invităm să accesezi articolul dedicat în totalitate acestui subiect.
  • ai ales metoda de plată corectă (din meniul contului tău de jucător, alege opțiunea "Depunere", apoi selectează "Online")
  • nu ai limită setată pe cont sau pe card
  • încerci să depui utilizând un card ce este emis în România

 

Depunere prin Paysafecard paysafecard emoji

În cazul în care tranzacția a fost procesată în contul tău de Paysafecard dar suma nu apare în contul tău Napoleon, te rugăm să trimiți un e-mail la adresa suport@napoleongames.ro care să contină:

white_check_mark numele de utilizator
white_check_mark dovada tranzacției care se regăsește în istoricul contului tău de Paysafecard

Vom verifica informațiile primite și vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

În alte cazuri există posibilitatea ca tranzacția să apară în așteptare în contul Napoleon dar să nu fi fost procesată și în contul de Paysafecard, fapt ce înseamnă nefinalizarea pașilor de efectuare a depunerii.

De asemenea, verifică dacă ai suficiente fonduri pentru a plăti suma de plată.

 

 

A fost util acest articol?

0 din 0 au considerat acest conținut util