Eroare utilizare aplicație

user avatar

 

Dacă întâmpini probleme în aplicație, te rugăm să verifici și să ții cont de următoarele lucruri:
 

:one: Verifică conexiunea de internet.

:two: Aplicația trebuie să aibă ultima versiune actualizată, iar aceasta poate fi găsită în setările aplicației. Îți oferim exemple de pe dispozitive Android și iOS.

 

 

 

 

:three: Dacă ai ultima versiune și tot apar probleme, îți sugerăm să: dezinstalezi și să reinstalezi aplicația, apoi să repornești dispozitivul.

În cazul în care problema persistă și după reinstalarea aplicației, te rugăm să revii cu următoarele detalii pe email suport@napoleongames.ro sau pe Live Chat:

 
:white_check_mark: marca dispozitivului;                                                                                                                                             
:white_check_mark: modelul dispozitivului;                                                                                                                                          
:white_check_mark: versiunea OS;                                                                                                                                                          
 
:white_check_mark: conexiunea la Internet (Wi-Fi sau LTE);                                                                                                   
:white_check_mark: screenshot (printscreen cu eroarea);
:white_check_mark: operatorul de telefonie mobilă.

 

Regăsești toate aceste informații în secțiunea Setări – Despre telefon – Informații Software. Pentru a putea soluționa această situație într-un timp cât mai scurt, este necesar să ne furnizezi toate aceste detalii.

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusul de bun venit:

CTA.png

A fost util acest articol?

0 din 0 au considerat acest conținut util